لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
کپنهاگن حریفی سخـت کوش

کپنهاگن حریفی سخـت کوش

جانلوئیجی بوفون کاپیتان محبوب یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی با لیگ قهرمانان مقابل کپنهاگن مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به آن ها پاسـخ داد .

" کنجکاو هستم که بببینم که نسبت به فصل قبل چقدر پیشرفت داشتیم. ما فصل قبل جوان تر بودبم اما در این فصل با تجربه ای که بازیکنان بدست آوردند انتظار بیشتری داریم. حضور در اروپا و موفقیت در آن برای من و همه هواداران یک رویا است. ما می خواهیم که این فصل نیز رویاپردازی کنیم ما می خواهیم به مراحل پایانی لیگ قهرمانان برسیم زیرا اکنون انتظار رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان چیز غیر طبیعی است "

" شور و شوق یوونتوس می تواند حریفان را تحت تاثیر قرار دهد. پیروزی یووه در برابر حریفان ما را یک قدم به رسیدن به مرحله های بالا نزدیک می کند . ما قدم به قدم پیش خواهیم رفت "

" من با یووه موفق به کسب لیگ قهرمانان نشدم. خوشحالم که به افتخارات زیادی با این پیراهن رسیدم اما تمام انگیزه من اکنون رسیدن به یک فینال اروپایی است "

" بازی های سری آ و لیگ قهرمانان خستگی زیادی برای ما به بار می آورد. ما دائما مجبور به تمرین و مسافرت هستیم . امیدوارم که از عهده مسئولیت خود بر بیاییم گ

" من همراه ملبرگ خاطرات خوبی دارم، او پسر بسیار خوب و خونگرم و یم هم تیمی خوب برای من بود. بازیکن با تجربه ای که در دنیای فوتبال دوستان زیادی دارد و اغلب مواقع من را می‌خنداند . من خوشحال هستم که او را دوباره ملاقات می کنم "

رویارویی با تیمی از دانمارک ؟

" خوب ما فصل گذشته هم همچین شرایطی داشتیم. شاید نورشلند کم نام تر از کپنهاگن بود اما همه از آن تیم سعی و تلاش را تا دقایق انتهایی بازی دیدند .چیزی که اکنون نیز در بازی با کپنهاگن انتظار آن را می کشیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: